Critical document Gov hero

Európska záruka na projektor Canon

Zistite všetko, čo potrebujete vedieť o európskej záruke na projektor Canon.

Európska záruka na projektor Canon

Toto je komerčná záruka pre koncového zákazníka, ktorú ponúka spoločnosť Canon Europa N.V., Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Holandsko („Canon“) koncovým zákazníkom, ktorí si zakúpia projektory Canon na svoje súkromné používanie, no nefigurujú ako spotrebitelia v súlade s miestnymi zákonmi krajiny, kde tieto projektory boli zakúpené.


Ak ste spotrebiteľ, nemáte nárok na túto záruku, no vzťahujú sa na vás zákonné práva spotrebiteľa na základe platnej vnútroštátnej legislatívy.


Tieto zmluvné podmienky a táto ponuka sa preto budú riadiť zákonmi Anglicka a Walesu a podliehajú výlučnej jurisdikcii súdov v Anglicku a Walese.


Táto európska záruka spoločnosti Canon na projektor pozostáva z rozličných ponúk služieb a to, ktorá ponuka sa vzťahuje na vás, závisí od miesta, kde sa nachádzate, projektora, ktorý ste zakúpili, a toho, kedy ste produkt zakúpili. K dispozícii sú tieto servisné ponuky:


  • Záruka vrátenia produktu na opravu
  • Služba poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor

Na projektory Canon určené pre Európsky hospodársky priestor (EHP, čiže EÚ, Island, Lichtenštajnsko, Nórsko) plus Švajčiarsko a Spojené kráľovstvo - ďalej ako „Územie“ - a kúpené na tomto území sa vzťahuje európska záruka na projektor Canon. Spoločnosť Canon zaručuje, že ak sa počas príslušnej záručnej doby zistí, že nový projektor je chybný, jeho porucha bude bezplatne odstránená (uplatňujú sa zmluvné podmienky - pozrite nižšie). Na službu poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor spoločnosti Canon sa vzťahujú ďalšie obmedzenia v závislosti od konkrétnych území a projektorov. Podrobné informácie nájdete v časti Služby poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor Canon nižšie.


Pre každý produkt, na ktorý sa už nevzťahujú príslušné záručné podmienky ani záručná lehota, a pre poškodenia alebo opravy, na ktoré sa nevzťahuje záruka, je k dispozícii spoplatnená služba opráv, ktorú je možné získať vrátením projektora ľubovoľnému autorizovanému servisnému stredisku spoločnosti Canon.


Táto záruka je vaším jediným a výlučným opravným prostriedkom, pričom spoločnosť Canon, jej pobočky ani iní členovia programu európskej záruky na projektor neponesú žiadnu zodpovednosť za žiadne náhodné ani následné škody vyplývajúce z porušenia akýchkoľvek výslovných alebo implicitných záruk na tento produkt.


Predĺženie 3-ročnej záruky na lampy už nie je k dispozícii. Ďalšie informácie nájdete na našej stránke s akciami na projektory.

Podmienky používania

Ak chcete zobraziť plné znenie Podmienok všetkých druhov záruk, prečítajte si príslušnú ponuku záruky nižšie.

Záruka vrátenia produktu na opravu

Spoločnosť Canon zaručuje počas záručnej lehoty dobrý prevádzkový stav hardvéru tohto projektora. V prípade, že sa počas záručnej lehoty zistí porucha hardvéru, zákazníkovi bude v autorizovaných servisných strediskách spoločnosti Canon v členských krajinách bezplatne poskytnutá servisná oprava hardvéru.


Táto záruka vrátenia produktu na opravu sa vzťahuje na všetky produkty značky Canon, ktoré sú určené pre Európsky hospodársky priestor („EHP“), Švajčiarsko a Spojené kráľovstvo a boli v týchto krajinách zakúpené.


Tento bezplatný servis je možné získať iba na základe predloženia originálnej faktúry alebo potvrdenia o zaplatení, ktoré koncovému zákazníkovi vydá predajca.


Spoločnosť Canon si ďalej vyhradzuje právo namiesto opravy pokazeného produktu nahradiť pokazený projektor iným ekvivalentným projektorom s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami.

  • Táto záruka v závislosti od konkrétneho projektora platí 3 roky alebo 5 rokov od dátumu zakúpenia (podrobné informácie sú uvedené nižšie). Na niektoré modely sa navyše môžu vzťahovať obmedzenia týkajúce sa používania. Na všetky lampy sa vzťahuje záruka 90 dní. Podrobnejšie informácie nájdete v časti oprávnenie.

  • Záručný servis je k dispozícii len v autorizovaných servisných strediskách spoločnosti Canon.

    Všetky náklady na prepravu projektora do autorizovaného servisného strediska a z neho uhradí koncový zákazník. V prípade presunutia projektora do krajiny, ktorá nie je členskou krajinou programu európskej záruky na projektor Canon, tento projektor je v záujme uplatnenia záruky nutné navrátiť do krajiny, kde bol zakúpený.

  • Členské krajiny programu európskej záruky na projektor Canon sú krajiny, v ktorých možno uplatniť nárok na servis v rámci záruky vrátenia produktu na opravu.

    V prípade, že potrebujete ďalšie informácie týkajúce sa tejto záruky, obráťte sa na príslušného člena programu európskej záruky na projektor.

  • Táto záruka sa nevzťahuje na nasledujúce:

    • spotrebný materiál;
    • Akýkoľvek súvisiaci softvér;
    • súčasti podliehajúce opotrebeniu (napr. panel, optický filter, lampy, vzduchové filtre), ako aj spotrebné pomôcky a príslušenstvo (napr. objektívy, batérie, diaľkové ovládanie, konzoly a pod.) používané spolu s týmto výrobkom;
    • poruchy spôsobená úpravami vykonanými bez schválenia zo strany spoločnosti Canon alebo opravy/úpravy/čistenie vykonané v servisnom stredisku, ktoré nie je autorizované spoločnosťou Canon;
    • náklady, ktoré autorizovaným servisným strediskám spoločnosti Canon vzniknú v dôsledku úprav alebo modifikácií projektoru vyžadovaných technickými alebo bezpečnostnými normami alebo špecifikáciami, ktoré sú špecifické pre danú krajinu, alebo iné náklady na úpravu v dôsledku špecifikácií zmenených po dodaní produktu;
    • poškodenia vyplývajúce z toho, že projektor nie je v zhode s normami alebo špecifikáciami pre danú krajinu, ak k nim dôjde v inej krajine, než je krajina nákupu.

    Záručný servis nie je možné uplatniť v prípade poškodení a porúch spôsobených nasledujúcimi spôsobmi:

    • nesprávne používanie, nadmerné používanie, manipulácia alebo používanie projektora, ako sú uvedené v príručkách pre používateľov, návode na používanie alebo relevantnej používateľskej dokumentácii, vrátane poškodení v dôsledku nesprávneho skladovania, spadnutia, nadmerných nárazov, korózie, nečistôt, vody alebo piesku;
    • poškodenie spôsobené priamo používaním náhradných dielov, softvéru alebo spotrebného materiálu (napr. lampy, objektívy alebo batérie), ktoré nie sú kompatibilné s týmto výrobkom. Kompatibilita s vaším konkrétnym projektorom Canon musí byť uvedená na obale, no je zaručená v prípade používania originálnych náhradných dielov, softvéru a spotrebného materiálu značky Canon, ktoré boli podrobené testovaniu. Pred použitím sa odporúča overiť kompatibilitu v nasledujúcich prípadoch:
    • pripojenie projektora k vybaveniu, ktorého pripojenie nie je schválené spoločnosťou Canon;
    • neprimerané balenie projektora pri vrátení do autorizovaného servisného strediska spoločnosti Canon;
    • Nehody alebo prírodné katastrofy, prípadne iné príčiny mimo kontroly spoločnosti Canon vrátane zásahu bleskom, vody, ohňa, verejných nepokojov a nesprávneho vetrania.

    Medzi záručné opravy na základe tejto záruky nespadajú pravidelné kontroly alebo iné štandardné služby na údržbu projektora.

  • Servisné opravy sa môžu oneskoriť v prípade ich vykonania v inej krajine, ako bol produkt zakúpený, ak sa produkt v danej krajine ešte nepredáva alebo sa predáva v osobitom prevedení pre danú krajinu. Určité náhradné diely pre projektor v súlade s tým nemusia v krajine vykonania opravy byť na sklade.

    Spoločnosť Canon nepreberá žiadnu zodpovednosť za akékoľvek iné nároky vrátane straty záznamových médií a straty údajov atď., ktoré nie sú výslovne uvedené v tejto záruke.

    Pri navrátení projektora na vykonanie záručného servisu ho opatrne zabaľte, poistite ho a priložte potvrdenie o kúpe spolu s opisom poruchy.

Posledná aktualizácia: 1. januára 2022

Zmluvné podmienky služby poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor

  • Počas príslušnej záručnej doby sa okrem záruky vrátenia produktu na opravu ponúka aj služba poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor pre oprávnené projektory XEED a LX zakúpené 30. novembra 2021 alebo skôr. Na modely zakúpené po tomto dátume sa bude vzťahovať len záruka vrátenia produktu na opravu. V rámci tejto služby je koncovému zákazníkovi poskytnutý náhradný projektor počas trvania záručnej opravy v súlade s nasledujúcimi osobitými doplňujúcimi zmluvnými podmienkami.

  • Spoločnosť Canon ponúka náhradné projektory na vyžiadanie koncovým zákazníkom, ktorí disponujú touto zárukou, alebo ich predajcom, a to v súlade so štandardnými podmienkami poskytnutia náhrady spoločnosti Canon tak, ako je uvedené v tomto dokumente. Prijatím zapožičaného projektora koncový zákazník vyjadruje svoj súhlas s týmito podmienkami.

  • Koncoví zákazníci alebo ich predajcovia musia zabezpečiť vrátenie každej zo zapožičaných položiek v rovnakom stave, v akom boli dodané, pričom nesú zodpovednosť za prípadnú stratu, poškodenie alebo odcudzenie akéhokoľvek zapožičaného vybavenia a môžu byť požiadaní o odškodnenie spoločnosti Canon za jeho opravu alebo náhradu. Koncovým zákazníkom alebo ich predajcom sa odporúča zvážiť zabezpečenie vhodného poistenia na pokrytie vybavenia, ktoré im bude zapožičané.

  • Táto služba sa vzťahuje iba na projektory XEED a LX (vrátane zdravotníckych modelov, nie však prispôsobených jednotiek). Ďalšie informácie nájdete na karte oprávnenie. Nie je možné previesť ju na žiadne iné projektory a neposkytuje sa za ňu žiadna náhrada v hotovosti.

  • Táto ponuka sa vzťahuje iba na produkty určené na dovoz a predaj spoločnosťou Canon v krajinách Európskej únie, na Islande, v Lichtenštajnsku, Nórsku a vo Švajčiarsku. Nárok na uplatnenie služby poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor je podmienený zakúpením príslušného projektora v niektorej z týchto krajín.

  • Služba poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor je k dispozícii len v nasledujúcich oprávnených krajinách:

    Belgicko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Holandsko, Írsko, Litva, Lotyšsko, Luxembursko, Maďarsko, Nemecko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rakúsko, Slovensko, Spojené kráľovstvo, Španielsko, Švajčiarsko, Švédsko a Taliansko.

  • Na uplatnenie služby poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor je potrebné predložiť doklad o zakúpení. Spoločnosť Canon si vyhradzuje právo odmietnuť poskytnutie bezplatnej záručnej služby (alebo uplatnenie služby poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor) v prípade, že príslušné dokumenty nie je možné predložiť, alebo obsahujú neúplné alebo nečitateľné údaje.

  • O uplatnenie služby poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor môže požiadať samotný koncový zákazník alebo predajca, ktorý produkt inštaloval.

  • Všetky požiadavky na uplatnenie tejto služby je potrebné predložiť telefonicky na miestnej linke pomoci spoločnosti Canon.

  • Zástupca spoločnosti Canon na linke pomoci môže požiadať o poskytnutie ďalších informácií, na základe ktorých stanoví príčinu problému, a potom rozhodne o poskytnutí náhradného výrobku.

  • V „nasledujúci deň“ znamená, že náhradný projektor bude vždy, keď je to možné, poskytnutý na druhý deň od požiadania v prípade predloženia požiadavky do 11:00 a o dva dni pri predložení po 11:00, počas víkendu alebo dňa pracovného pokoja.

  • Koncový zákazník alebo predajca musí zabezpečiť odovzdanie poškodeného produktu čo najskôr po tom, ako dostane náhradný projektor.

  • Koncový zákazník alebo predajca je zodpovedný za vrátenie náhradného projektora do spoločnosti Canon v priebehu 5 dní od vrátenia opraveného zariadenia.

  • Za normálnych okolností všetky náklady spojené s dodaním hradí spoločnosť Canon.

  • Spoločnosť Canon nezodpovedá za odstránenie či preinštalovanie pôvodného projektora ani náhradnej jednotky.

  • Tieto zmluvné podmienky a tu uvedená ponuka sa riadia a interpretujú v súlade s príslušnými zákonmi Anglicka a Walesu, pričom prípadné spory vznikajúce v súvislosti so službou poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor spadajú pod výlučnú jurisdikciu súdov v Anglicku a Walesi.

Posledná aktualizácia: 1. januára 2022

Často kladené otázky

Nižšie si môžete prezrieť často kladené otázky týkajúce sa vašich požiadaviek.

Často kladené otázky o záruke vrátenia produktu na opravu

  • Spoločnosť Canon ponúka európsku záruku na projektor na produkty zakúpené v týchto krajinách:-

    Rakúsko, Belgicko, Bulharsko, Cyprus, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Island, Írsko, Taliansko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Malta, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko, Holandsko a Spojené kráľovstvo.

    Pozrite si kompletné zmluvné podmienky tejto záruky.

  • V európskych krajinách, kde sa uplatňuje táto záruka na projektor, býva ku každému projektoru v balení priložený záručný list o európskej záruke na projektor. Vzor záručného listu si môžete pozrieť v nasledujúcom príklade:

  • Na účely registrácie záruky v rámci európskej záruky na projektor nemusíte spoločnosti Canon odovzdávať žiadnu dokumentáciu. Ak chcete požiadať špeciálne o záručnú opravu na základe európskej záruky na projektor, je potrebné, aby ste spoločnosti Canon vždy poskytli pôvodné platné potvrdenie o nákupe (s pôvodným dátumom nákupu) daného projektora.

  • Ak chcete požiadať špeciálne o záručnú opravu na základe európskej záruky na projektor, je potrebné, aby ste spoločnosti Canon vždy poskytli pôvodné platné potvrdenie o nákupe (s pôvodným dátumom nákupu) daného projektora. Akciové ponuky na záruku môžu obsahovať aj ďalšie požiadavky, preto si v prípade každej akciovej ponuky prečítajte zmluvné podmienky k nej (ak sú k dispozícii).

  • Na projektorové produkty Canon sa štandardne vzťahuje 3- alebo 5-ročná záruka. Existujú však aj výnimky, o ktorých nájdete ďalšie informácie na karte Oprávnenie.

  • Podrobnosti o konkrétnej záruke poskytovanej na projektor sa zvyčajne uvádzajú v balení projektora. Na produkty sa vo všeobecnosti vzťahuje záruka, ktorá platí pre konkrétnu oblasť, v ktorej bol produkt zakúpený, a ak chce koncový zákazník uplatniť nárok na záručnú opravu, musí produkt vrátiť v tejto oblasti. Spoločnosť Canon všeobecne neposkytuje globálne záruky s výnimkou prípadov, keď sa táto skutočnosť špecificky uvádza pre konkrétne produkty/oblasti.

Často kladené otázky o službe poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor

  • Služba sa ponúka počas príslušnej záručnej doby pre oprávnené projektory XEED a LX zakúpené 30. novembra 2021 alebo skôr.

    Ďalšie informácie nájdete na karte oprávnenie.

  • Služba je dostupná v týchto oprávnených krajinách:

    Belgicko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Holandsko, Írsko, Litva, Lotyšsko, Luxembursko, Maďarsko, Nemecko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rakúsko, Slovensko, Spojené kráľovstvo, Španielsko, Švajčiarsko, Švédsko a Taliansko.

  • O poskytnutie služby môže požiadať koncový zákazník alebo jeho predajca v prípade zistenia poruchy produktu. Náhradný projektor bude odoslaný po vykonaní diagnostiky pokazeného projektora (v súlade s plným znením zmluvných podmienok) a prijatí ponuky na poskytnutie náhradného produktu.

  • Koncoví zákazníci alebo ich predajcovia sa musia obrátiť na príslušnú miestnu linku pomoci spoločnosti Canon. Spoločnosť Canon zaznamená všetky náležité informácie (t. j. podrobnosti o poruche) a uplatní proces skúmania možnej príčiny. Ak porucha pretrváva, s koncovým zákazníkom alebo predajcom sa skontaktuje oddelenie podpory spoločnosti Canon druhej úrovne. Ak sa potvrdí diagnostika poruchy a odporučí sa vykonanie opravy, bude ponúknutý podobný projektor (alebo projektor s lepšími technickými parametrami) ako náhrada.

  • Vždy, keď je to možné, bude náhradný projektor poskytnutý na druhý deň od požiadania v prípade predloženia požiadavky do 11:00 a o dva dni pri predložení po 11:00, počas víkendu alebo dňa pracovného pokoja.

  • Náhradné projektory je možné doručiť predajcovi alebo priamo koncovému zákazníkovi (ak má koncový zákazník dostatočné technické znalosti na vykonanie inštalácie).

  • Predajca alebo koncový zákazník je po prijatí náhradného projektora povinný zabezpečiť vrátenie pokazeného projektora spoločnosti Canon. Dostane štítky s adresou slúžiace na vrátenie pokazeného projektora, ktorý je potrebné umiestniť do dodanej škatule na odoslanie. Je potrebné obrátiť sa na príslušnú prepravnú spoločnosť a zaručiť čo najskoršie vyzdvihnutie chybného projektora. Za bežných podmienok tieto náklady na doručenie uhradí spoločnosť Canon.

  • Predajca alebo koncový zákazník je zodpovedný za vrátenie náhradného projektora do spoločnosti Canon v priebehu 5 dní od vrátenia opraveného zariadenia. Dostane štítky s adresou slúžiace na vrátenie náhradného projektora, ktorý je potrebné umiestniť do dodanej škatule na odoslanie. Je potrebné kontaktovať príslušnú prepravnú spoločnosť a zaručiť čo najskoršie vyzdvihnutie náhradného produktu. Za bežných podmienok tieto náklady na doručenie uhradí spoločnosť Canon.

  • Spoločnosť Canon nezodpovedá za odpojenie ani opätovnú inštaláciu pôvodného projektora. Za tie zodpovedá koncový zákazník alebo jeho predajca.

  • Spoločnosť Canon nezodpovedá za inštaláciu ani odpojenie náhradného projektora. Za tie zodpovedá koncový zákazník alebo jeho predajca.

  • Spoločnosť Canon náhradné projektory koncovým zákazníkom alebo ich predajcom ponúka v súlade so zmluvnými podmienkami zapožičania náhrady spoločnosti Canon, ktoré sa tým, že zákazník alebo systémový integrátor prijme náhradný projektor na základe služby poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor, považujú za prijaté. Koncoví zákazníci alebo ich predajcovia musia zabezpečiť vrátenie každej zo zapožičaných položiek v rovnakom stave, v akom boli dodané, pričom nesú zodpovednosť za prípadnú stratu, poškodenie alebo odcudzenie akéhokoľvek zapožičaného vybavenia a môžu byť požiadaní o odškodnenie spoločnosti Canon za jeho opravu alebo náhradu. Koncovým zákazníkom alebo ich predajcom sa odporúča zvážiť zabezpečenie vhodného poistenia na pokrytie vybavenia, ktoré im bude zapožičané.

Kontaktné informácie

V tabuľke nižšie sú uvedené krajiny ponúkajúce európsku záruku na projektor Canon. Ďalšie informácie nájdete v úplnom znení zmluvných podmienok európskej záruky na projektor Canon.


Krajina Kontaktné údaje technickej podpory
Rakúsko Canon Austria
Belgicko Canon Belgium (holandčina)
Canon Belgium (francúzština)
Bulharsko Canon Bulgaria
Cyprus Canon Cyprus
Česká republika Canon Czech
Dánsko Canon Denmark
Estónsko Canon Estonia
Fínsko Canon Finland
Francúzsko Canon France
Nemecko Canon Germany
Grécko Canon Greece
Maďarsko Canon Hungary
Island +354 533 34 11

Beco
Írsko Canon Ireland
Taliansko Canon Italy
Lotyšsko Canon Latvia
Litva Canon Lithuania
Luxembursko Canon Luxembourg
Malta Canon Malta
Nórsko Canon Norway
Poľsko Canon Poland
Portugalsko Canon Portugal
Rumunsko Canon Romania
Slovensko Canon Slovakia
Slovinsko Canon Slovenia
Španielsko Canon Spain
Švédsko Canon Sweden
Švajčiarsko Canon Switzerland (francúzština)
Canon Switzerland (nemčina)
Holandsko Canon Netherlands
UK Canon UK

Oprávnenie

Informácie o nárokoch nájdete v príslušnej kategórii.

Záruka vrátenia produktu na opravu

Všetky projektory značky Canon, ktoré sú určené pre oblasť Európskeho hospodárskeho priestoru („EEA“ – konkrétne EÚ, Island, Lichtenštajnsko, Nórsko) alebo Švajčiarsko, a zároveň v nich boli zakúpené, majú počas obdobia 3 rokov od dátumu zakúpenia nárok na bezplatnú podporu v podobe vrátenia produktu na opravu (uplatňujú sa zmluvné podmienky).


Na nasledujúce modely sa však vzťahujú odlišné záručné lehoty tak, ako je uvedené nižšie:


Model Záručná lehota
XEED 4K600Z 5 rokov alebo 12 000 hodín*
XEED 4K600STZ 5 rokov alebo 12 000 hodín*
XEED 4K6020Z 5 rokov alebo 12 000 hodín*
XEED 4K501ST 3 roky alebo 6 000 hodín*
XEED 4K5020Z 5 rokov alebo 12 000 hodín*
XEED 4K6021Z 5 rokov alebo 12 000 hodín*
XEED WUX7500 3 roky alebo 6 000 hodín*
XEED WUX7000Z  5 rokov alebo 12 000 hodín*
XEED WUX6700 3 roky alebo 6 000 hodín*
XEED WUX6600Z 5 rokov alebo 12 000 hodín*
XEED WUX6500 3 roky alebo 6 000 hodín*
XEED WUX5800 3 roky alebo 6 000 hodín*
XEED WUX5800Z 5 rokov alebo 12 000 hodín*
XEED WUX500ST 3 roky alebo 6 000 hodín*
LX-MU500Z 5 rokov alebo 12 000 hodín*
LX-MH502Z 5 rokov alebo 12 000 hodín*
LV-HD420 3 roky alebo 6 000 hodín*
LV-X420 3 roky alebo 6 000 hodín*

*Podľa toho, čo nastane skôr.

Služba poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor

Služba poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor sa ponúka počas príslušnej záručnej doby pre oprávnené projektory XEED a LX (iba v oprávnených krajinách) zakúpené 30. novembra 2021 alebo skôr.


Krajiny oprávnené na uplatnenie služby poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor


Službu poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor poskytujú nasledujúce členské krajiny programu európskej záruky na projektor:


         
Rakúsko Belgicko Česká republika Dánsko  Estónsko
Fínsko Francúzsko Nemecko Maďarsko Írsko
Taliansko Lotyšsko Litva Luxembursko Holandsko
Nórsko Poľsko Portugalsko Švajčiarsko Slovensko
Španielsko Švédsko UK    

Modely oprávnené na uplatnenie služby poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor


Služba poskytnutia náhrady v rámci rozšírenej záruky na projektor sa vzťahuje na nasledujúce modely:

Upozornenie: Zo služby poskytnutia náhrady sú vylúčené všetky prispôsobené modely.


XEED


     
XEED SX6000 XEED WUX400ST XEED WUX5800Z
XEED WUX450 XEED WUX450ST XEED WUX500ST
XEED WUX500 XEED WUX7500 XEED WUX5000
XEED WUX4000 XEED WUX7000Z XEED WUX6010
XEED WUX6000 XEED WUX6700 XEED WX450ST
XEED WX520 XEED WUX6600Z XEED WX6000
XEED 4K500ST XEED WUX6500 XEED 4K501ST
XEED 4K5020Z XEED WUX5800
XEED 4K600STZ
XEED 4K600Z
XEED 4K6020Z
Všetky zdravotnícke prevedenia uvedených modelov


LX


   
LX-MU500 LX-MU600Z
LX-MU700 LX-MU800Z 
LX-MW500 LX-MU500Z

LX-MH502Z

Možno budete potrebovať aj...

Kontaktujte nás

Obráťte sa na našu podporu prostredníctvom telefónu alebo e-mailu

Oprava

Vyhľadajte servisné stredisko a nájdite ďalšie užitočné informácie o našom postupe opravy

Recyklácia

Získajte ďalšie informácie o programe recyklácie kaziet spoločnosti Canon

Konto Canon

Zaregistrujte svoj produkt a spravujte svoje konto Canon

Prieskum