Ako vám môžeme pomôcť
Sme tu, aby sme vám pomohli odpovedať na vaše otázky, vyriešiť problémy a naviesť vás na správne miesto, ak potrebujete opravu.
Ako vám môžeme pomôcť?
Nižšie vyberte požadovanú možnosť a získajte potrebnú pomoc.
Chybové kódy
Skontrolovať stav žiadosti o vrátenie spätného bonusu
Ľutujeme, toto číslo žiadosti nedokážeme rozpoznať.
Skontrolujte, či ste zadali správne číslo žiadosti. Ďalšie informácie môžete získať prostredníctvom e-mailu na adrese cashback@claim-lookup.com alebo nám zavolajte na číslo +421 250 102 612.
Ak chcete skontrolovať svoj profil a aktualizovať svoje údaje, kliknite nižšie:
Informácie o záruke
Kde zakúpiť?
Obchodný účet
Obchodný účet je prístupný pre každého jednotlivca zaregistrovaného ako podnik alebo akejkoľvek spoločnosti, ktorá používa zariadenie spoločnosti Canon.
Zabezpečenie opravy
Problém s vypínaním tlačiarne
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Problém sa vyskytol z dôvodu, že ak sú dotknuté tlačiarne zapnuté, majú prostredníctvom internetu prístup k serveru tretej strany. Od 30. mája vrátane sa zvýšil objem údajov vrátených zo servera tretej strany.
Z tohto dôvodu ich tlačiarne nemohli spracovať a vypínali sa hneď po zapnutí. V závislosti od modelu sa tlačiarne opakovane vypínali a znova zapínali.
Dňa 7. júna 2022 sa objem údajov vrátených zo servera tretej strany zmenil na taký, ktoré dotknuté tlačiarne môžu spracovať. Vďaka tomu sa dotknuté tlačiarne môžu zapnúť a pracovať správne.
Firmvér s opravenou kontrolou spracovania údajov bol vydaný v rámci prípravy na budúce zmeny internetového prostredia.
Odporúča sa aktualizovať firmvér tlačiarne na najnovšiu verziu.
Firmvér vašej tlačiarne možno aktualizovať prostredníctvom siete pomocou samotného zariadenia alebo pomocou aktualizačného nástroja pre váš produkt, ktorý si môžete prevziať z karty Firmvér. Vyberte si jeden zo spôsobov aktualizácie firmvéru vášho produktu uvedených nižšie.
Kontaktujte nás
Začnime identifikovaním vášho produktu
Zabezpečenie opravy
Ak chcete požiadať o opravu, zadajte názov vášho produktu do poľa nižšie.
Upozorňujeme: Ak ste podnik a chcete spoločnosti Canon odoslať žiadosť o servis alebo opravu, musíte mať aktívny obchodný účet.
Dohodnite si servis
Získajte ďalšie informácie o službách, ktoré ponúkame, potom nižšie vyberte svoj produkt a začnite svoju žiadosť o servis. Služby sú k dispozícii len pre vybrané fotoaparáty, objektívy a video produkty.
Upozorňujeme: Ak ste podnik a chcete spoločnosti Canon odoslať žiadosť o servis alebo opravu, musíte mať aktívny obchodný účet.
Údržba
Udržujte svoje zariadenie plne funkčné vďaka výberu balíčkov na starostlivosť o produkt vrátane čistenia, kontroly a nastavení.
Inovácie
Vylepšite výkon vybraných fotoaparátov Canon EOS a videokamier Cinema EOS a XA/XF, môžete tak vyrozprávať ešte pôsobivejšie príbehy.
Obchod spoločnosti Canon
Začnime identifikovaním vášho produktu
Vaša otázka
Pomocou formulára uvedeného nižšie zadajte povahu vašej otázky
Vaša oprava
Obchod spoločnosti Canon
Vyberte si z nižšie uvedených možností, ktoré vám pomôžu definovať povahu vášho dopytu v obchode Canon
Ďakujeme
Sme radi, že sme vám mohli pomôcť
Ak potrebujete ďalšiu pomoc, nižšie si vyberte príslušnú možnosť.
Kontaktujte nás
pondelok – piatok
09:00 - 17:00
Výška poplatkov za hovory podľa miestnych sadzieb je závislá od vášho telefónneho paušálu a poskytovateľa služieb. Presnú výšku poplatkov zistíte u svojho poskytovateľa služieb.
Ak nám chcete pomôcť, pripravte si nasledujúce informácie:
- Presný názov produktu
- Sériové číslo zariadenia (ako nájsť sériové číslo)
- Operačný systém nainštalovaný na vašom počítači (ako určiť operačný systém)
- Referenčné číslo predchádzajúceho kontaktu s našou technickou podporou
Alternatívny spôsob: e-mail
Priemerný čas odpovede:
Všeobecná/technická podpora: 3 až 5 pracovných dní
Obchod Canon: 2 až 4 pracovné hodiny
Odporúčaný alternatívny spôsob: konverzácia naživo
Priemerný čas odpovede:
V závislosti od dostupnosti pracovníka
Pon – Pia: 09:00 – 17:00
Kontaktujte nás
Na základe povahy vašej otázky vám odporúčame kontaktovať nás prostredníctvom konverzácie naživo. V spodnej časti stránky však nájdete aj alternatívne možnosti kontaktovania.
Ak nám chcete pomôcť, pripravte si nasledujúce informácie:
- Presný názov produktu
- Sériové číslo zariadenia ( ako nájsť sériové číslo )
- Operačný systém nainštalovaný vo vašom počítači ( ako určiť operačný systém )
- Referenčné číslo akéhokoľvek predchádzajúceho kontaktu s našou technickou podporou
Alternatívny spôsob: e-mail
Priemerný čas odpovede:
Všeobecná/technická podpora: 3 až 5 pracovných dní
Obchod Canon: 2 až 4 pracovné hodiny
Odporúčaný alternatívny spôsob: zavolajte nám
Priemerný čas na odpoveď: 90 sekúnd
Prevádzkové hodiny:
Pon – Pia: 09:00 – 17:00
Ďakujeme
Ďakujeme, vaša otázka bola úspešne odoslaná zákazníckej podpore spoločnosti Canon.
Čoskoro dostanete automatizovaný e-mail, ktorý potvrdí prijatie vašej žiadosti, a zástupca podpory sa vám pokúsi odpovedať do 1 až 2 pracovných dní.
Niektorí poskytovatelia internetových služieb (ISP) môžu blokovať naše odpovede s predpokladom, že predstavujú neželané správy. Aby ste zaručili, že dostanete odpoveď na svoju otázku, odporúčame, aby ste pridali adresu donotreply@canon-europe.com do svojho adresára.
Ak odpoveď nedostanete do 1 až 2 pracovných dní, overte si, či sa naša správa nenachádza v priečinkoch „Junk“ či „Spam“ (Nevyžiadaná pošta), „Bulk“ (Hromadná pošta), „Unknown“ (Neznáma pošta) alebo „Trash“ (Kôš).
Niektorí poskytovatelia internetových služieb (ISP) môžu blokovať naše odpovede s predpokladom, že predstavujú neželané správy. Odporúčame vám pridať si adresu donotreply@canon-europe.com do svojho adresára, aby ste zaručili, že dostanete odpoveď na svoju otázku.
Ak odpoveď nedostanete do 1 až 2 pracovných dní, overte si, či sa naša správa nenachádza v priečinkoch „Junk“ či „Spam“ (Nevyžiadaná pošta), „Bulk“ (Hromadná pošta), „Unknown“ (Neznáma pošta) alebo „Trash“ (Kôš).
Koniec prevádzkyschopnej činnosti
Alternatívny spôsob: e-mail
Priemerný čas odpovede:
Všeobecná/technická podpora: 3 až 5 pracovných dní
Obchod Canon: 2 až 4 pracovné hodiny
Odporúčaný alternatívny spôsob: zavolajte nám
Priemerný čas na odpoveď: 90 sekúnd
Prevádzkové hodiny:
Pon – Pia: 09:00 – 17:00
Odporúčaný alternatívny spôsob: konverzácia naživo
Priemerný čas odpovede:
V závislosti od dostupnosti pracovníka
Pon – Pia: 09:00 – 17:00
Oprava alebo výmena na mieste
Váš výrobok môže mať nárok na opravu, alebo na výmenu priamo na mieste. Ak sa chcete dozvedieť viac, kontaktujte nás jedným z nižšie uvedených spôsobov.
Alternatívny spôsob: e-mail
Priemerný čas odpovede:
Všeobecná/technická podpora: 3 až 5 pracovných dní
Obchod Canon: 2 až 4 pracovné hodiny
Odporúčaný alternatívny spôsob: zavolajte nám
Priemerný čas na odpoveď: 90 sekúnd
Prevádzkové hodiny:
Pon – Pia: 09:00 – 17:00
Odporúčaný alternatívny spôsob: konverzácia naživo
Priemerný čas odpovede:
V závislosti od dostupnosti pracovníka
Pon – Pia: 09:00 – 17:00
Kontaktujte nás
Na základe vami zvoleného produktu kontaktujte náš tím podpory jedným z nižšie uvedených spôsobov, aby sme vám mohli poskytnúť ďalšiu pomoc.
Alternatívny spôsob: e-mail
Priemerný čas odpovede:
Všeobecná/technická podpora: 3 až 5 pracovných dní
Obchod Canon: 2 až 4 pracovné hodiny
Odporúčaný alternatívny spôsob: zavolajte nám
Priemerný čas na odpoveď: 90 sekúnd
Prevádzkové hodiny:
Pon – Pia: 09:00 – 17:00
Odporúčaný alternatívny spôsob: konverzácia naživo
Priemerný čas odpovede:
V závislosti od dostupnosti pracovníka
Pon – Pia: 09:00 – 17:00
Skontrolovať stav lístka
Skontrolujte stav vašej podpory, servisu alebo lístka opravy