eMaintenance – pripojenie zariadenia

Toto je naše centrum pripojenia, kde nájdete základné informácie a komplexné návody, ktoré vám pomôžu pri pripájaní zariadení. Odomknite inteligentnú vzdialenú diagnostiku a poznatky založené na údajoch, ktoré sú navrhnuté tak, aby zlepšili vaše podnikové činnosti a zvýšili efektivitu.

Prehľad

Služba eMaintenance predstavuje riešenie, ktoré zvláda časovo náročné úlohy súvisiace so správou a riadením zariadení. Automatizované odčítanie hodnôt meracích prístrojov, diagnostika na diaľku, okamžité oznamovanie udalostí, zdokonalená správa spotrebného materiálu a efektívnejšie využívanie zariadení pomáhajú zvýšiť efektivitu vašej spoločnosti.


Ak vaše zariadenie/server prestane komunikovať so službou eMaintenance, prerušenie znamená, že nedokážeme zachytiť presné hodnoty meracích prístrojov, podniknúť automatické doplnenie spotrebného materiálu alebo poskytnúť proaktívne služby podpory pre vaše zariadenie, čím dochádza k narušeniu týchto služieb.


Ak potrebujete pomoc pri riešení akýchkoľvek problémov s pripojením, kliknite na obrázok, ktorý sa zhoduje s ovládacím panelom vášho zariadenia, kde nájdete ďalšie usmernenie.

Výber ovládacieho panela

Kliknite na obrázok, ktorý sa zhoduje s ovládacím panelom vášho zariadenia. Ak sa váš ovládací panel nezobrazí, obráťte sa na naše centrum zákazníckej podpory.

Možnosť na ovládacom paneli 1

Videonávod k testu komunikácie

K dispozícii sú dva spôsoby komunikácie. Pozrite si toto video, kde nájdete informácie o aktuálnom spôsobe komunikácie. Ak prvé video nezodpovedá tomu, čo vidíte, pozrite si druhé video pre starší spôsob komunikácie.

Ak vyššie uvedené video nezodpovedá tomu, čo vidíte, pozrite si toto video pre starší spôsob komunikácie.

  • Nižšie sú uvedené kroky na vykonanie testu komunikácie na vašom zariadení Canon imageRUNNER ADVANCE DX


    1. Stlačte kláves 123

    Krok 1


    2. V ponuke vyberte položku Monitoring Service (Monitorovacia služba)

    Krok 2


    3. Stlačte tlačidlo Communication Test \ Comm. Test (Test komunikácie\Test kom.).
    (Môže sa to líšiť v závislosti od verzie softvéru vášho zariadenia. Zobrazí sa jedna z 3 obrazoviek nižšie)

    Krok 3a Krok 3b Krok 3c

    4. Ak sa zobrazí tlačidlo Start Test (Spustiť test), stlačte ho a potom stlačením tlačidla Yes (Áno) vykonajte test komunikácie.
    Na niektorých zariadeniach to nebudete musieť urobiť. V takom prípade prejdite na krok 5

    Krok 4a Krok 4b

    5. Teraz sa vykoná váš test komunikácie a kým bude prebiehať, zobrazí sa jedna z nasledujúcich obrazoviek.

    Krok 5a Krok 5b

    6. Po dokončení testu komunikácie sa zobrazí hlásenie Communication was Successful \ Communication Test Result > All Succeeded (Komunikácia bola úspešná\Výsledok testu komunikácie > Všetko bolo úspešné).

    Krok 6a Krok 6b

    7. Ak sa vyskytnú akékoľvek chyby, budete sa musieť obrátiť na vaše oddelenie IT, aby ste sa uistili, že vaše zariadenie bude môcť komunikovať so spoločnosťou Canon.

    Krok 7a Krok 7b

Možnosť na ovládacom paneli 2

Videonávod k testu komunikácie

K dispozícii sú dva spôsoby komunikácie. Pozrite si toto video, kde nájdete informácie o aktuálnom spôsobe komunikácie. Ak prvé video nezodpovedá tomu, čo vidíte, pozrite si druhé video pre starší spôsob komunikácie.

Ak vyššie uvedené video nezodpovedá tomu, čo vidíte, pozrite si toto video pre starší spôsob komunikácie.

  • Tento sprievodca vám ukáže, ako vykonať test komunikácie na vašom zariadení Canon ImageRUNNER ADVANCE


    1. Stlačte kláves 123

    Krok 1


    2. V ponuke vyberte položku Monitoring Service (Monitorovacia služba)

    Krok 2


    3. Stlačte tlačidlo Communication Test (Test komunikácie).

    Krok 3


    4. Stlačte tlačidlo Start Test (Spustiť test).

    Krok 4


    5. Ak bude test úspešný, uvidíte nasledujúcu potvrdzujúcu správu.

    Krok 5


    6. Ak sa vyskytnú akékoľvek chyby, budete sa musieť obrátiť na vaše oddelenie IT, aby ste sa uistili, že vaše zariadenie bude môcť komunikovať so spoločnosťou Canon.

    Krok 6

Možnosť na ovládacom paneli 3

Videonávod k testu komunikácie

K dispozícii sú dva spôsoby komunikácie. Pozrite si toto video, kde nájdete informácie o aktuálnom spôsobe komunikácie. Ak prvé video nezodpovedá tomu, čo vidíte, pozrite si druhé video pre starší spôsob komunikácie.

Ak vyššie uvedené video nezodpovedá tomu, čo vidíte, pozrite si toto video pre starší spôsob komunikácie.

  • Tento sprievodca vám ukáže, ako vykonať test komunikácie na vašom zariadení Canon imageFORCE


    1. Stlačte kláves 123

    Krok 1


    2. V ponuke vyberte položku Monitoring Service (Monitorovacia služba)

    Krok 2


    3. Stlačte tlačidlo Communication Test \ Comm. Test (Test komunikácie\Test kom.).
    (Môže sa to líšiť v závislosti od verzie softvéru vášho zariadenia. Zobrazí sa jedna z 2 obrazoviek nižšie)

    Krok 3a Krok 3b


    4. Ak sa zobrazí tlačidlo Start Test (Spustiť test), stlačte ho a potom stlačením tlačidla Yes (Áno) vykonajte test komunikácie.
    Na niektorých zariadeniach to nebudete musieť urobiť. V takom prípade prejdite na krok 5.

    Krok 4a Krok 4b


    5. Teraz sa vykoná váš test komunikácie a kým bude prebiehať, zobrazí sa jedna z nasledujúcich obrazoviek.

    Krok 5a Krok 5b


    6. Po dokončení testu komunikácie sa zobrazí hlásenie Communication was Successful \ Communication Test Result > All Succeeded (Komunikácia bola úspešná\Výsledok testu komunikácie > Všetko bolo úspešné).

    Krok 6a Krok 6b

    7. Ak sa vyskytnú akékoľvek chyby, budete sa musieť obrátiť na vaše oddelenie IT, aby ste sa uistili, že vaše zariadenie bude môcť komunikovať so spoločnosťou Canon.

    Krok 7a Krok 7b Krok 7c

Často kladené otázky o službe eMaintenance

  • Postupujte podľa týchto krokov: poznačte si chybový kód pre referenciu

    Skontrolujte, či je zariadenie pripojené k sieti, buď káblom, alebo prostredníctvom WIFI

    Ak môžete tlačiť pomocou zariadenia a počítač k nemu nie je priamo pripojený káblom, je pripojené k sieti

    Obráťte sa na oddelenie podpory IT vašej organizácie a potvrďte, že zariadenie má prístup mimo vašej siete, aby s nami mohlo komunikovať. Bude potrebovať podrobnosti v nasledujúcej otázke: „Potrebujem podrobnosti adresy URL, ktorú zariadenie používa na komunikáciu so službou eMaintenance“

  • Cloud Connection Agent (CCA) predstavuje náš najnovší spôsob komunikácie, ktorý funguje na väčšine nášho súčasného portfólia

    CCA
    hbp-ec1l.srv.ygles.com – port 443
    kinesis.eu-central-1.amazonaws.com – port 443
    cognito-identity.eu-central-1.amazonaws.com – port 443
    a2etju7iem1tgc-ats.iot.eu-central-1.amazonaws.com – port 443 alebo 8883
    rgt.srv.ygles.com – port 443
    camapi.srv.ygles.com – port 443
    camapi-ec1.srv.ygles.com – port 443
    hbpm-ec1l.srv.ygles.com – port 443

    Služba vzdialenej správy zariadenia (RDMS) predstavuje náš spôsob komunikácie na zaistenie aktualizácie firmvéru zariadenia

    RDMS
    device.c-cdsknn.net – port 443
    device02.c-cdsknn.net – port 443
    a02.c-cdsknn.net – port 443

    Vstavaná služba vzdialenej diagnostiky (eRDS) predstavuje náš starší spôsob komunikácie

    eRDS
    b01.ugwdevice.net – port 443

    Kliknutím sem si stiahnite dokument „Zabezpečenie informácií pomocou služby eMaintenance spoločnosti Canon“. Obsahuje technické informácie o službe eMaintenance.

  • Obráťte sa na naše centrum zákazníckej podpory, kde naši zástupcovia zhromaždia vaše údaje a spoja vás s príslušným tímom, aby uľahčili proces nastavenia.

  • Obráťte sa na naše centrum zákazníckej podpory, kde naši zástupcovia zhromaždia vaše údaje a spoja vás s príslušným tímom, aby uľahčili proces nastavenia.

  • Ak sa pri vykonávaní testu komunikácie zobrazuje hlásenie o tom, že nie je zaregistrovaný žiadny nájomca, zariadenie nebolo zaregistrované v miestnej predajnej spoločnosti. Obráťte sa na miestnu predajnú spoločnosť a získajte požadovaný kľúč. Ten sa potom môže zadať do zariadenia a súčasne sa vykoná test komunikácie. Pozrite si video, kde nájdete ďalšie podrobnosti.

Samoobslužný portál

Data-Driven Decision Making in progress

Náš samoobslužný portál je navrhnutý tak, aby zjednodušil vaše skúsenosti a poskytoval bezproblémový spôsob správy vášho účtu a produktov. Prostredníctvom portálu môžete vytvárať a sledovať tikety podpory, odosielať hodnoty meracích prístrojov, požadovať premiestnenie alebo odstránenie produktu a aktualizovať informácie o vašom účte a produkte. Okrem toho môžete klásť otázky týkajúce sa účtu, čím zaistíte efektívnu a pohodlnú podporu na dosah ruky.

Možno budete potrebovať aj...

Kontaktujte nás

Obráťte sa na našu podporu prostredníctvom telefónu alebo e-mailu

Sériové číslo

Nájdite sériové číslo vášho produktu

Recyklácia

Získajte ďalšie informácie o programe recyklácie kaziet spoločnosti Canon