Ako vám môžeme pomôcť
Sme tu, aby sme vám pomohli nájsť odpoveď na vaše otázky, vyriešiť problémy a odoslať údaje z meračov.
Ako vám môžeme pomôcť?
Nižšie vyberte požadovanú možnosť a získajte potrebnú pomoc.
Kontaktujte nás
Začnime identifikovaním vášho produktu
Požiadavka o zmenu
Ak chcete požiadať o zmenu, zadajte názov vášho produktu do poľa nižšie.
Zmluvné otázky
Ak sa chcete opýtať otázku k zmluve, zadajte svoj produkt do poľa nižšie.
Otázka k faktúre
Ak sa chcete opýtať otázku k faktúre, zadajte svoj produkt do poľa nižšie.
Požiadavka na samoobslužný portál
Ak máte požiadavku na samoobslužný portál, zadajte svoj produkt do poľa nižšie.
Vaša otázka
Pomocou formulára uvedeného nižšie zadajte povahu vašej otázky
Vaša otázka
Pomocou formulára uvedeného nižšie zadajte povahu vašej otázky
Ďakujeme
Sme radi, že sme vám mohli pomôcť
Ak potrebujete ďalšiu pomoc, nižšie si vyberte príslušnú možnosť.
Kontaktujte nás
pondelok – piatok
09:00 - 17:00
Výška poplatkov za hovory podľa miestnych sadzieb je závislá od vášho telefónneho paušálu a poskytovateľa služieb. Presnú výšku poplatkov zistíte u svojho poskytovateľa služieb.
Ak nám chcete pomôcť, pripravte si nasledujúce informácie:
- Presný názov produktu
- Sériové číslo zariadenia (ako nájsť sériové číslo)
- Operačný systém nainštalovaný na vašom počítači (ako určiť operačný systém)
- Referenčné číslo predchádzajúceho kontaktu s našou technickou podporou
Alternatívny spôsob: e-mail
Priemerný čas odpovede:
Všeobecná/technická podpora: 3 až 5 pracovných dní
Obchod Canon: 2 až 4 pracovné hodiny
Kontaktujte nás
- Presný názov produktu
- Sériové číslo zariadenia (ako nájsť sériové číslo)
- Operačný systém nainštalovaný vo vašom počítači ( ako určiť operačný systém )
- Referenčné číslo akéhokoľvek predchádzajúceho kontaktu s našou technickou podporou
Alternatívny spôsob: e-mail
Priemerný čas odpovede:
Všeobecná/technická podpora: 3 až 5 pracovných dní
Obchod Canon: 2 až 4 pracovné hodiny
Ďakujeme
Ďakujeme, vaša otázka bola úspešne odoslaná zákazníckej podpore spoločnosti Canon.
Čoskoro dostanete automatizovaný e-mail, ktorý potvrdí prijatie vašej žiadosti, a zástupca podpory sa vám pokúsi odpovedať do 1 až 2 pracovných dní.
Niektorí poskytovatelia internetových služieb (ISP) môžu blokovať naše odpovede s predpokladom, že predstavujú neželané správy. Aby ste zaručili, že dostanete odpoveď na svoju otázku, odporúčame, aby ste pridali adresu donotreply@canon-europe.com do svojho adresára.
Ak odpoveď nedostanete do 1 až 2 pracovných dní, overte si, či sa naša správa nenachádza v priečinkoch „Junk“ či „Spam“ (Nevyžiadaná pošta), „Bulk“ (Hromadná pošta), „Unknown“ (Neznáma pošta) alebo „Trash“ (Kôš).
Niektorí poskytovatelia internetových služieb (ISP) môžu blokovať naše odpovede s predpokladom, že predstavujú neželané správy. Odporúčame vám pridať si adresu donotreply@canon-europe.com do svojho adresára, aby ste zaručili, že dostanete odpoveď na svoju otázku.
Ak odpoveď nedostanete do 1 až 2 pracovných dní, overte si, či sa naša správa nenachádza v priečinkoch „Junk“ či „Spam“ (Nevyžiadaná pošta), „Bulk“ (Hromadná pošta), „Unknown“ (Neznáma pošta) alebo „Trash“ (Kôš).
Ďakujeme
Vaša správa bola úspešne odoslaná službe servis a podpora Canon.
Na vašu správu sa budeme snažiť odpovedať v priebehu nasledujúcich 1 až 2 štandardných pracovných hodín*, no v čase najväčšej špičky môže trvať o niečo dlhšie.
Upozorňujeme, že niektorí poskytovatelia internetových služieb (ISP) môžu blokovať naše odpovede s predpokladom, že predstavujú neželané správy. Skontrolujte preto priečinky s „nevyžiadanou poštou“ alebo „spam“, kde odpoveď môže skončiť.
*okrem víkendov a štátnych sviatkov