Znížte manuálne spracovanie objednávok
Automatizované pracovné postupy šetria čas a odstraňujú chyby súvisiace s prepravou
Zefektívnite celkový proces doručovania tovarov od výberu, balenia a prepravy až po platný dôkaz o doručení.
Pomalé spracovanie objednávok v dôsledku používania neefektívneho a poruchového systému spracovania objednávok môže vážne ovplyvniť vašu obchodnú činnosť.
Automatizované pracovné postupy šetria čas a odstraňujú chyby súvisiace s prepravou
Zrýchlite získanie dôkazu o doručení pomocou elektronického podpisovania na mobilné zariadenia
Efektívnejšie technológie umožňujú znížiť náklady a potlačiť vznik chýb či omeškaní
Digitálne systémy umožňujú bezpečné uloženie podpisov a záznamov
Recept na rýchlejšiu a praktickejšiu dodávku tovarov
Teraz máme k dispozícii štandardizovaný systém, ktorý je lacnejší, jednoduchší na údržbu a flexibilnejší.
Friedrich Staller
Výkonný riaditeľ, GEV
Cieľom rakúskeho dodávateľa kuchynského vybavenia bolo rýchlejšie spracovanie faktúr a dodacích listov za účelom dosiahnuť svoj cieľ a dodať 97 % produktov v deň odoslania objednávky. Spoločnosť hľadala digitálne riešenie, ktoré by zrýchlilo pracovné postupy využívajúce fyzické dokumenty a poskytovalo vyššiu viditeľnosť a kontrolu postupov.
Vytvorili sme špeciálne prispôsobené riešenie na spracovanie objednávok integrovaním platformy na správu dokumentov spoločnosti Canon so systémom GEV a ESP s cieľom digitalizácie celej dokumentácie objednávok a automatickej archivácie a označenia pre rýchle a jednoduché opätovné načítanie.
Naše riešenie pomohlo zamestnancom rýchlejšie vyhľadať dodacie listy a skrátilo čas fakturácie pomocou elektronického podpisovania, vďaka čomu sa zrýchlilo spracovanie objednávok. Poskytovaním zreteľnejších a upraviteľných šablón objednávok systém zdokonalil bezpečnosť a viditeľnosť dokumentov, a taktiež skúsenosti zákazníkov.
Extrakcia údajov o predaji zo systému ERP a zlúčenie s údajmi zákazníka vo formáte CRM
Vytvorenie a odoslanie zoznamu na mobilné zariadenia zamestnancov v sklade
Balenie položiek a vytvorenie prepravných štítkov pre prepravcov
Vytvorenie dodacích listov a odoslanie do mobilného zariadenia vodiča
Elektronický podpis zákazníka a vytvorenie faktúry
Naštartujte svoju obchodnú činnosť a spoznajte nové spôsoby oslovenia zákazníkov pomocou našich riešení pre digitálnu komunikáciu
Prevezmite kontrolu nad svojimi finančnými tokmi a sledujte, ako vám optimalizované spracovanie faktúr ušetrí čas aj peniaze