Canon Information Management Solutions logo

CANON INFORMATION MANAGEMENT SOLUTIONS

Zrealizujte svoju digitálnu budúcnosť s Canon Information Management Solutions. Poskytujeme technológie a služby, ktoré potrebujete na správu digitálnych dokumentov a automatizáciu obchodných procesov, čím vám pomáhame urýchliť rast, zvýšiť efektivitu a zmierniť riziká.

  • Naše odborné znalosti

    Zistite, ako spájame odborné znalosti v oblasti správy informácií a špičkové technológie, aby sme vám pomohli prekonať vaše obchodné výzvy.

  • Naše riešenia

    Objavte riešenia, ktoré ponúkame na účely hyperautomatizácie vášho podnikania – či už ide o spracovanie faktúr, zefektívnenie pracovných postupov v oblasti ľudských zdrojov alebo komunikáciu so zákazníkmi.

  • Náš prístup

    Zistite viac o Canon Information Management Solutions, našom poradenskom prístupe a našich službách s pridanou hodnotou.

VÝZVY SVETA, KDE JE „DIGITALIZÁCIA NA PRVOM MIESTE“

Vďaka prelomovým digitálnym technológiám sú organizácie agilnejšie a vedia zvýšiť svoju produktivitu. Tento pokrok však prináša aj nové výzvy a očakávania, ktoré treba zvládnuť.
Work professional accessing information and services through digital devices

ZÁKAZNÍCI

Digitálny prístup

Spotrebitelia a zákazníci očakávajú okamžitý prístup k informáciám a službám prostredníctvom digitálnych zariadení, čo podporuje návyky digitálneho spotrebiteľstva a zvyšuje dopyt po rýchlej odozve.

ZAMESTNANCI

Digitálne zručnosti a návyky

Zamestnanci chcú mať možnosť pracovať odkiaľkoľvek a používať nové výkonné nástroje, ktoré im pomôžu spolupracovať a zvýšiť produktivitu. Hľadajú zamestnávateľov, ktorí im umožnia pracovať flexibilne a efektívne pomocou digitálnych riešení.

Canon Information Management Solutions
Mobiel met checks

SPOLOČNOSŤ

Nariadenia a dodržiavanie predpisov

Zvýšená digitalizácia a používanie údajov v spoločnosti podporuje zavádzanie nových právnych predpisov, ako je GDPR. V dôsledku toho organizácie teraz potrebujú zlepšiť súlad informácií a bezpečné riadenie procesov.

Zistite viac

  • ČLÁNOK

    Zlepšenie komunikácie so zákazníkmi pomocou modelu celkovej skúsenosti

    Zistite, ako model celkovej skúsenosti zefektívňuje interakciu so zákazníkmi tým, že spája skúsenosti zákazníkov, používateľov a zamestnancov. Osvojte si praktické kroky pre podniky.

  • SPRÁVA

    Information Management v prvej línii

    Informácie, integrácia, inovácia: Čo sa deje v oblasti správy informácií?
    Aby sme to zistili, opýtali sme sa tisícky rozhodujúcich osôb v oblasti IT z celej Európy na to, ako sa vyvíjajú ich obchodné procesy, na ich výzvy, ktoré efektívne a bezpečne riadia informácie a na prekážky, ktorým čelia pri prijímaní nových technológií.

  • Index vyspelosti v oblasti automatizácie

    Opýtali sme sa lídrov v oblasti IT v celej Európe, ako využívajú digitálne a automatizačné technológie na lepšiu správu informácií – od digitálnej správy dokumentov až po pokročilú hyperautomatizáciu. Zistite, ako ste na tom v rámci zavádzania najdostupnejších a najpokročilejších možností správy informácií v porovnaní so svojimi kolegami z odvetvia.

  • SPRÁVA

    Optimalizácia komunikácie v dobe zameranej na zákazníka

    Premeňte svoj technický a taktický prístup zameraný na zákazníkov.

POTREBUJETE POMOC?

Zistite viac o tom, ako vám Canon Information Management Solutions pomôžu zrealizovať vašu digitálnu budúcnosť.