Elektronický podpis
Lepší spôsob, ako podpisovať dokumenty v hybridnom prostredí
Hoci mnohé organizácie teraz pracujú hybridným spôsobom, návšteva kancelárie na podpisovanie dokumentov je časovo náročná a spôsobuje oneskorenia. Pomocou elektronického podpisu môžete rýchlo podpisovať a odosielať dokumenty z akéhokoľvek miesta na svete.
Pomôžte vášmu podniku rýchlejšie napredovať pomocou riešenia elektronického podpisu Canon
Zlepšite zákaznícku skúsenosť
Systém elektronického podpisu umožňuje vašim zákazníkom rýchlo a jednoducho pristupovať k dokumentom a podpisovať ich bez ohľadu na to, kde sa nachádzajú. Zákazníci môžu podpisovať dokumenty pomocou akéhokoľvek zariadenia, od domáceho notebooku po smartfón alebo dokonca tablet v maloobchodnej predajni.
Posilnite spoluprácu a mobilitu
Získajte prístup k elektronickému podpisu z akéhokoľvek miesta na svete prostredníctvom webového riešenia.
Zvýšte produktivitu
Odstráňte fyzickú tlač a poštovné v prípade dôležitých dokumentov. Prostredníctvom integrácie môžete plne automatizovať procesy pred a po podpise.
Zvýšená bezpečnosť a súlad
Udržiavajte pevnú IT ochranu prostredníctvom bezpečného riešenia eSignature, ktoré umožňuje viditeľnosť celého procesu podpisovania a zároveň pomáha plniť regulačné požiadavky.
LETÁK
Súvisiace riešenia
Získajte viac informácií o našich riešeniach správy dokumentov a automatizácie procesov.
Therefore™ Online
Therefore™ Online je praktický systém na správu dokumentov, ktorý spoločnostiam umožňuje spravovať obsah a efektívne riadiť pracovné postupy dokumentov.
Cloud Workspace Collaboration: Automatizácia procesov
Snímajte dokumenty a okamžite vyhľadajte požadované informácie, či už pracujete v kancelárii, doma alebo na cestách.
Komunikácia so zákazníkmi
Pomôžeme vašim zákazníkom vyniknúť v preplnenom svete.
Objavte Služby digitálnej transformácie
Zistite viac
Hybridný podnik už dnes: Bezpečnosť v hybridnom pracovnom priestore
Je vaša organizácia vybavená na to, aby dokázala čeliť novým hrozbám v oblasti bezpečnosti informácií?
Zabezpečenie kdekoľvek: ako chrániť údaje v hybridných pracovných priestoroch
Ako môžu firmy udržať údaje v bezpečí v prostredí meniaceho sa pracovného priestoru?