Udržte si zákazníkov
Za pomoci lepšej a osobnejšej komunikácie
Naštartujte svoju obchodnú činnosť vďaka efektívnejšej komunikácii so zákazníkmi.
Zákazníci dnes očakávajú, že im spoločnosti poskytnú vybrané informácie vtedy, kedy chcú, na nimi zvolenom zariadení.
Za pomoci lepšej a osobnejšej komunikácie
Vďaka jednotnejšej komunikácii cez viacero kanálov
Podnik sa namiesto riešenia technológií môže venovať tvorbe obsahu pre zákazníkov
Vďaka integrácii údajov zo starších systémov
Správa zákazníkov a komunikácia: nový prístup
Toto riešenie zvýšilo produktivitu prevádzky a zlepšilo našu odozvu voči zákazníkom.
Alan Watson
Vzťahový manažér, Aegon UK
Medzinárodná poisťovňa Aegon chcela zlepšiť spôsob, akým komunikuje s 2 miliónmi svojich zákazníkov v Spojenom kráľovstve. Okrem prípravy na prechod z tlačenej do digitálnej formy chcela znížiť náklady tým, že presunie niektoré svoje úkony na externého poskytovateľa, pričom zároveň zlepší zabezpečenie údajov a možnosti kontroly.
Pomohli sme spoločnosti Aegon vyvinúť najmodernejší systém na spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty s automatizovanými procesmi manipulácie s dokumentmi a elektronickým uchovávaním. Tento efektívnejší systém na spracovanie dokumentov sme umiestnili do nového, na tento účel vybudovaného externého zariadenia, ktoré spravuje spoločnosť Canon.
Naše externé riešenie na komunikáciu so zákazníkmi umožnilo zvýšiť rýchlosť spracovania pošty o 50 % a náklady znížiť celkom o 25 %. Toto riešenie spoločnosti Aegon nielen napomohlo prejsť z tlačových na digitálne médiá, ale zároveň zlepšilo kontrolu výstupov a údajov, čo umožnilo splniť požiadavky príslušných predpisov.
Papierová alebo digitálna pošta
Z viacerých zdrojov
Prispôsobená podľa údajov z dokumentov
Na základe personalizovaných šablón dokumentov
Systém doručovania cez viacero kanálov
Jednoduchý prístup a kontrola
Pracujte rýchlejšie, znížte náklady a poskytujte ešte lepšie služby svojim zákazníkom vďaka efektívnejšiemu spracovaniu pošty
Zlepšite efektivitu a znížte riziko pochybenia vďaka automatizácii procesov podávania žiadostí zákazníkov a ich prijímania