Viac ako polovica organizácií chce do roku 2025 úplne alebo prevažne riadiť tlač v cloude.
RIEŠENIA PRIPOJENIA KU CLOUDU
Zoznámte sa s riešeniami Canon Cloud Connectivity Solutions: jednoduchý spôsob, ako naplno využiť potenciál vašich zariadení Canon a vyťažiť viac z investícií do tlače a skenovania.
Pripojte sa
Jednoducho tlačte z bežných cloudových služieb, ako je OneDrive for Business, Dropbox alebo Google Drive, a ukladajte do nich naskenované dokumenty – využite Cloud Connector, jednoduché riešenie pre výkonné cloudové pripojenie, a získajte prístup k pokročilým funkciám, ako je hromadné skenovanie a automatické indexovanie súborov pomocou služby Canon uniFLOW Online.
Využite svoj čas na maximum
Výsledok: zaostávanie produktivity a nárast rizík v rámci informačnej bezpečnosti.
Nižšie sme identifikovali päť krokov k lepšiemu procesu tlače a skenovania.
1. úroveň: Mobilita – „Tlač z cloudu“
Kroky:
1. Odošle strany na tlač z akéhokoľvek miesta
2. Autentifikácia na akomkoľvek zariadení
3. Bezpečné uvoľnenie tlačovej úlohy
Výsledok:
Tlačová úloha uvoľnená z cloudu doma, v kancelárii alebo v spoločnom pracovnom priestore
2. úroveň: Jednoduchosť – „Skenovanie do e-mailu“
Kroky:
1. Naskenujte dokument na zariadení
2. Ako cieľové miesto zvoľte ich e-mailovú adresu
3. Otvorte e-mail
4. Nájdite dokument
5. Otvorte dokument
6. Premenujte ho
7. Uložte a/alebo prepošlite ho kolegom
Výsledok:
Naskenovaný dokument je uložený v zariadení a prípadne ako e-mailová príloha
3. úroveň: Bezpečnosť – „Skenovanie do cloudového úložiska“
Kroky:
1. Naskenujte dokument
2. Vyberte umiestnenie cloudového úložiska, napr. Disk Google, OneDrive for Business, DropBox, Box atď.
Výsledok:
Dokument sa naskenoval, aby sa automaticky opravilo umiestnenie cloudového úložiska
Pomoc pri zlepšovaní bezpečnosti informácií, spolupráce a produktivity
4. úroveň: Efektivita – „Hromadné skenovanie“
Kroky:
1. Prihláste sa do zariadenia
2. Vyberte ikonu skenovania nastavenú IT oddelením pomocou služby uniFLOW Online, ktorá skenuje do prednastaveného cloudového umiestnenia, ako je napríklad Skenovať do funkcie Filing Assist úložiska OneDrive
3. Naskenujte viacero dokumentov pomocou ADF s jedným prechodom
Výsledok:
Viacero stránok rozdelených do jednotlivých dokumentov vo vybranom cloudovom úložisku, čo šetrí čas a zvyšuje produktivitu
5. úroveň: Automatizácia – „Funkcia Filing Assist“
Kroky:
1. Naskenujte do zariadenia vybrané dokumenty pre daný obchodný proces
2. Na overenie kľúčových údajov (číslo objednávky/odkaz na faktúru/meno zákazníka atď.) a uloženie do cloudového umiestnenia použite v počítači funkciu uniFLOW Online Filing Assist
Výsledok:
Dokument predložený a registrovaný na základe údajov, ktoré obsahuje, je pripravený na ďalšie spracovanie
Zlepšenie bezpečnosti a správy údajov
Zistite, ako môže vaša firma využívať riešenia Cloud Connectivity Solutions.
Súvisiaci softvér a riešenia
Preskúmajte iné riešenia na riadenie podnikových procesov, ktoré vám môžu pomôcť zvýšiť produktivitu, efektivitu, zabezpečenie a pokrok na ceste digitálnej transformácie.
KANCELÁRSKE TLAČIARNE
Komplexné riešenia podnikovej tlače a skenovania pre akékoľvek kancelárske prostredie
uniFLOW Online
Pokročilý softvér na správu tlače a skenovania, ktorý využíva potenciál cloudu
Podnikový softvér pre pracoviská
Objavte softvérové riešenia spoločnosti Canon na zefektívnenie pracovného priestoru a transformáciu vášho podnikania.
CLOUD CONNECTOR
Zjednodušte pripojenie na cloud vďaka rozhraniu Cloud Connector, bezpečnému a ľahko použiteľnému cloudovému riešeniu na pracovné postupy tlače a skenovania.