Spravované servisné operácie
Údržba skupiny zariadení na mieste
Minimalizujte prestoje a maximalizujte produktivitu pracovnej sily pomocou špecializovaného technika na mieste.
Naša služba údržby skupiny zariadení na mieste Canon ponúka jedného alebo viacerých ekvivalentných inžinierov na plný úväzok, ktorí vám poskytnú vylepšenú službu prerušenia/opravy a nepretržité školenie používateľov vo vašom vlastnom prostredí.
Zvýšením doby prevádzky zariadenia a rýchlejšou odozvou budete mať podporu, ktorú potrebujete na optimalizáciu vašej zostavy zariadení a zníženie prestojov. Vďaka vyššiemu počtu prevádzkyschopných zariadení to vytvára príležitosť na vyššiu produktivitu a lepšiu spokojnosť koncových používateľov.
Prevádzka skupiny zariadení na mieste
Poskytuje zdroje na plný úväzok na mieste, ktoré sa budú starať o prevádzku zostavy zariadení, od výmeny spotrebného materiálu až po riešenie problémov, čím odbremeníte svoje interné tímy.
Pokiaľ ide o prevádzku zostáv tlačiarní, vyžadujete maximálnu účinnosť. Vaše interné tímy však trávia čas výmenou tonera a papiera, zaoberajú sa odpadom a pokúšajú sa riešiť problémy priamo na mieste. To znamená, že neoptimalizujú dobu prevádzkyschopnosti zostavy zariadení. Služba prevádzky skupiny zariadení na mieste od spoločnosti Canon poskytuje zdroje na mieste, ktoré sa o tieto činnosti postarajú.
Technická podpora podniku
Získajte pocit istoty vďaka jedinému kontaktnému miestu pre podporu aplikácií a vzdialené monitorovanie udalostí.
Spoľahnite sa na jediné centralizované miesto pre servisnú komunikáciu. Jednotné kontaktné miesto (SPoC) technickej podpory podniku (ESD) poskytuje zástupcom servisného strediska úplný prehľad o každom prípade a plynulejší pracovný tok. Získajte bezproblémovú skúsenosť v čase, keď chcete vyriešiť problém. A vďaka mnohým automatizačným funkciám integrácie spoločnosti Canon a prístupu k portálu je možné uprednostniť a vyriešiť úlohy efektívnejšie.
Správa obchodných vzťahov
Vyhradený zdroj na správu vašej tlačovej infraštruktúry v podobe manažéra klientskych služieb
Táto služba poskytuje jediný kontaktný bod pre všetky otázky týkajúce sa správy zostavy zariadení a postupovania incidentov. Jej súčasťou ju vykazovanie správ zostavy zariadení, ktoré vám umožní vyťažiť najvyššiu hodnotu z vášho tlačového riešenia v súlade s vašimi postupmi optimalizácie MPS.
- Manažér klientskych služieb (CSM) – špecializovaný zdroj na mieste, ktorý bude SPoC pre všetky servisné požiadavky, bude zabezpečovať riadenie eskalácií a vylepšenú úroveň správy služieb zabezpečením monitorovania a plnenia dohodnutých SLA a KPI, vrátane správy veľkých incidentov a eskalácie problémov.
Súvisiace služby
Prevádzkovanie tlačového parku, najmä na mnohých pracoviskách, môže byť náročnou výzvou. Náš rad spravovaných služieb pomáha poskytovať optimálny výkon.
Spravované služby zostavy zariadení
Kompletný balík služieb, ktorý zaistí, že vaša zostava zariadení bude nepretržite k dispozícii s minimálnym narušením, bude mať dostatočnú kapacitu a bude chránená pred bezpečnostnými hrozbami.