Úspory nákladov
Eliminujte nutnosť nákladnej IT infraštruktúry alebo odborných zdrojov.
Služby komunikácie so zákazníkmi (CCM) online nie sú iba o vylepšovaní tvorby dokumentov. Je to krok smerom ku dosiahnutiu prístupu zameraného na zákazníkov, ktorý šetrí náklady a je plne v súlade s nariadeniami. Pomáhajú tak vylepšiť skúsenosti zákazníkov.
Integrácia riadenia procesov a kanálov môže vytvoriť nový priestor pre obchodnú komunikáciu. Prejdite na plne spravovanú službu hosťovanú v cloude a využite jedinečnú zákaznícku aplikáciu služby komunikácie so zákazníkmi od spoločnosti Canon.
Spracovanie je zjednodušené vytvorením komunikácie pripravenej pre požadovaný typ doručenia na základe prijatých dátových súborov zákazníka.
Pripravené súbory sú k dispozícii na odovzdanie zákazníkovi na ďalšie spracovanie alebo doručenie jeho klientovi ‒ koncovému používateľovi.
Outsourcujte tvorbu a doručovanie tlače a pošty odborným tímom spoločnosti Canon a viac sa sústreďte na svoje hlavné činnosti.
Kompletne formátované komunikácie sa posielajú klientom ‒ koncovým používateľom prostredníctvom e-mailu, pričom sa sledujú odmietnuté e-maily a vytvárajú sa o nich hlásenia.
Automaticky zaisťuje, aby sa každá komunikácia dostala k svojmu príjemcovi doručovaním súborov pripravených na tlač v prípade odmietnutia e-mailov alebo zlyhania po niekoľkých pokusoch.
Spoločnosť Canon spravuje vaše prijaté údaje, ktoré ďalej spracováva, formátuje do komunikačného výstupu a bezpečne ich ukladá do cloudu.
Naši zamestnanci sú vysoko kvalifikovaní na spracovanie údajov do personalizovanej, zacielenej komunikácie, ktorá je v súlade s nariadeniami.
Zabezpečený vzdialený prístup poskytuje riešenie CCM bez nákladných licencií alebo interných odborníkov.
Rozšírte svoje možnosti doručenia a ušetrite náklady na zdroje pomocou platformy služieb komunikácie so zákazníkmi, ktorá je riadená jedným kontaktným bodom – lokálne aj v cloude.
– Markus Stricker, generálny riaditeľ, MSPNové systémy, ako napríklad komunikačná platforma od spoločnosti Canon, sú nevyhnutné na udržanie existujúcich aj nových zákazníkov.
Skúmajte nové spôsoby zapojenia zákazníkov pomocou našich riešení pre digitálnu komunikáciu.