Spoločnosť ENGIE transformuje komunikáciu so zákazníkmi pomocou spoločnosti Canon

Partnerstvo ENGIE so spoločnosťou Canon poskytuje racionálnejší a flexibilnejší prístup k správe dokumentov ako súčasť ich strategického smerovania k výstupnej komunikácii pomocou viacerých kanálov.
Engie

ENGIE je globálnym hráčom v oblasti energetiky a priekopníkom energetickej transformácie. V 31 krajinách má podnik takmer 100 000 zamestnancov. ENGIE Netherlands Retail je dodávateľ energií pre B2C trh v Holandsku, ktorý pomáha zákazníkom pokročiť v oblasti udržateľnosti tým, že im poskytuje prehľad a osobné, relevantné poradenstvo počas ich celej cesty.

Cieľ

Spoločnosť ENGIE potrebovala spôsob, ako zjednodušiť a centralizovať svoje procesy správy dokumentov pri tvorbe komunikácie so zákazníkmi a urýchliť úpravy dokumentov.

Výzva

Existujúce pracovné postupy správy dokumentov sa opierali o viaceré zastarané systémy, čo predstavovalo značnú záťaž pre IT a dlhý čas na vykonanie zmien v komunikácii.

Prístup

Spoločnosť ENGIE úzko spolupracovala so spoločnosťou Canon na implementácii nového systému výstupu dokumentov, ktorý sa integroval s existujúcimi riešeniami za účelom získania centrálneho riadiaceho centra.

Prečo práve Canon?

Spoločnosť ENGIE si vybrala spoločnosť Canon ako partnera pre tento projekt, pretože:

  • Spoločnosť Canon má desiatky rokov skúseností s komplexnými implementačnými a koordinačnými projektmi, ktoré zahŕňajú zastarané riešenia.
  • Spoločnosť Canon je schopná konať flexibilne aj pri zmene požiadaviek projektu.
  • Konzultačný prístup spoločnosti Canon zabezpečuje, že pri vytváraní komplexného riešenia plne rozumie obchodným potrebám svojich partnerov.

Využitie Canon Information Management Solutions

Prístup

Plne integrovaná komunikácia so zákazníkmi

Spoločnosť Canon organizovala a implementovala komplexné riešenie na mieru, ktoré pomáha zlepšiť tok informácií v spoločnosti ENGIE.

Centralizácia komunikácie so zákazníkmi

Dokumenty boli predtým upravované a spravované pomocou rôznych riešení, čo poskytlo príležitosť na konsolidáciu platforiem.

Viackanálová komunikácia so zákazníkmi

Tým, že sa riešenie komunikácie so zákazníkmi stalo flexibilnejším, marketingové oddelenie mohlo aktivovať fyzickú poštu ako kanál, ktorý bol predtým príliš nákladný.

Vytvorenie systému pripraveného na budúcnosť

Vďaka bezproblémovej integrácii pomohla spoločnosť Canon spoločnosti ENGIE vybudovať pevný základ pre flexibilný, rozvíjajúci sa ekosystém riešení a služieb.

muž, ktorý používa tablet v tme

Výhody

Spoločnosť ENGIE zistila, že zmeny dokumentov trvajú príliš dlho a sú príliš nákladné. Okrem toho údržba širšej infraštruktúry na správu dokumentov predstavovala značnú záťaž pre zdroje IT. S riešením pre komunikáciu so zákazníkmi od spoločnosti Canon dosiahla spoločnosť ENGIE obrovský pokrok v znižovaní námahy spojenej s riadením komunikácie.

Dynamická komunikácia

Vďaka novému systému môžu marketingoví pracovníci spoločnosti ENGIE vykonávať úpravy komunikácie a integrovať svoje pracovné postupy s riešeniami pre komunikáciu so zákazníkmi.

Nižšie náklady

Automatizáciou a integráciou pracovných tokov dokumentov spoločnosť ENGIE znižuje náklady na tvorbu a distribúciu tlačových správ a zároveň zvyšuje produktivitu koncových používateľov.

Zníženie IT záťaže

IT tím sa už nemusí zaoberať nejednotným a rozdeleným prístupom ku komunikačným výstupom, ktorý zahŕňa viacero zastaraných systémov.

Súvisiace produkty a riešenia

Zistite viac o…

Komunikácia so zákazníkmi

Pomôžeme vašim zákazníkom vyniknúť v preplnenom svete.

Automatizácia výroby dokumentov

Automatizácia a centralizácia tvorby kľúčových obchodných dokumentov.

Quadient Inspire

Vytváranie, správa a odosielanie materiálov na komunikáciu so zákazníkmi naprieč všetkými kanálmi.

Therefore

Rýchly a efektívny tok informácií s bezpečným prístupom, uložením, zachytením, úpravami a spracovaním vždy, keď to potrebujete.

Zistite viac

Lepšie skúsenosti zákazníkov vďaka digitalizácii

Nadnárodná energetická spoločnosť potrebovala pomoc pri zefektívnení rozsiahlych papierových tokov a zlepšení zákazníckej skúsenosti.

Správa: Optimalizácia komunikácie v dobe zameranej na zákazníka

Premeňte svoj technický a taktický prístup zameraný na zákazníka

Poraďte sa s odborníkmi