ENGIE je globálnym hráčom v oblasti energetiky a priekopníkom energetickej transformácie. V 31 krajinách má podnik takmer 100 000 zamestnancov. ENGIE Netherlands Retail je dodávateľ energií pre B2C trh v Holandsku, ktorý pomáha zákazníkom pokročiť v oblasti udržateľnosti tým, že im poskytuje prehľad a osobné, relevantné poradenstvo počas ich celej cesty.
Spoločnosť ENGIE transformuje komunikáciu so zákazníkmi pomocou spoločnosti Canon
Cieľ
Spoločnosť ENGIE potrebovala spôsob, ako zjednodušiť a centralizovať svoje procesy správy dokumentov pri tvorbe komunikácie so zákazníkmi a urýchliť úpravy dokumentov.
Výzva
Existujúce pracovné postupy správy dokumentov sa opierali o viaceré zastarané systémy, čo predstavovalo značnú záťaž pre IT a dlhý čas na vykonanie zmien v komunikácii.
Prístup
Spoločnosť ENGIE úzko spolupracovala so spoločnosťou Canon na implementácii nového systému výstupu dokumentov, ktorý sa integroval s existujúcimi riešeniami za účelom získania centrálneho riadiaceho centra.
Prečo práve Canon?
Spoločnosť ENGIE si vybrala spoločnosť Canon ako partnera pre tento projekt, pretože:
- Spoločnosť Canon má desiatky rokov skúseností s komplexnými implementačnými a koordinačnými projektmi, ktoré zahŕňajú zastarané riešenia.
- Spoločnosť Canon je schopná konať flexibilne aj pri zmene požiadaviek projektu.
- Konzultačný prístup spoločnosti Canon zabezpečuje, že pri vytváraní komplexného riešenia plne rozumie obchodným potrebám svojich partnerov.
Prístup
Plne integrovaná komunikácia so zákazníkmi
Spoločnosť Canon organizovala a implementovala komplexné riešenie na mieru, ktoré pomáha zlepšiť tok informácií v spoločnosti ENGIE.
Výhody
Spoločnosť ENGIE zistila, že zmeny dokumentov trvajú príliš dlho a sú príliš nákladné. Okrem toho údržba širšej infraštruktúry na správu dokumentov predstavovala značnú záťaž pre zdroje IT. S riešením pre komunikáciu so zákazníkmi od spoločnosti Canon dosiahla spoločnosť ENGIE obrovský pokrok v znižovaní námahy spojenej s riadením komunikácie.
Súvisiace produkty a riešenia
Zistite viac o…
Komunikácia so zákazníkmi
Pomôžeme vašim zákazníkom vyniknúť v preplnenom svete.
Automatizácia výroby dokumentov
Automatizácia a centralizácia tvorby kľúčových obchodných dokumentov.
Quadient Inspire
Vytváranie, správa a odosielanie materiálov na komunikáciu so zákazníkmi naprieč všetkými kanálmi.
Therefore
Rýchly a efektívny tok informácií s bezpečným prístupom, uložením, zachytením, úpravami a spracovaním vždy, keď to potrebujete.
Zistite viac
Lepšie skúsenosti zákazníkov vďaka digitalizácii
Nadnárodná energetická spoločnosť potrebovala pomoc pri zefektívnení rozsiahlych papierových tokov a zlepšení zákazníckej skúsenosti.
Správa: Optimalizácia komunikácie v dobe zameranej na zákazníka
Premeňte svoj technický a taktický prístup zameraný na zákazníka