Ako vám môžeme pomôcť
Sme tu, aby sme vám pomohli odpovedať na vaše otázky, vyriešiť problémy a naviesť vás na správne miesto, ak potrebujete opravu.
Ako vám môžeme pomôcť?
Nižšie vyberte požadovanú možnosť a získajte potrebnú pomoc.
Chybové kódy
Skontrolovať stav žiadosti o vrátenie spätného bonusu
Ľutujeme, toto číslo žiadosti nedokážeme rozpoznať.
Skontrolujte, či ste zadali správne číslo žiadosti. Ďalšie informácie môžete získať prostredníctvom e-mailu na adrese cashback@claim-lookup.com alebo nám zavolajte na číslo +421 250 102 612.
Ak chcete skontrolovať svoj profil a aktualizovať svoje údaje, kliknite nižšie:
Informácie o záruke
Kde zakúpiť?
Obchodný účet
Obchodný účet je prístupný pre každého jednotlivca zaregistrovaného ako podnik alebo akejkoľvek spoločnosti, ktorá používa zariadenie spoločnosti Canon.
Zabezpečenie opravy
Problém s vypínaním tlačiarne
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Problém sa vyskytol z dôvodu, že ak sú dotknuté tlačiarne zapnuté, majú prostredníctvom internetu prístup k serveru tretej strany. Od 30. mája vrátane sa zvýšil objem údajov vrátených zo servera tretej strany.
Z tohto dôvodu ich tlačiarne nemohli spracovať a vypínali sa hneď po zapnutí. V závislosti od modelu sa tlačiarne opakovane vypínali a znova zapínali.
Dňa 7. júna 2022 sa objem údajov vrátených zo servera tretej strany zmenil na taký, ktoré dotknuté tlačiarne môžu spracovať. Vďaka tomu sa dotknuté tlačiarne môžu zapnúť a pracovať správne.
Firmvér s opravenou kontrolou spracovania údajov bol vydaný v rámci prípravy na budúce zmeny internetového prostredia.
Odporúča sa aktualizovať firmvér tlačiarne na najnovšiu verziu.
Firmvér vašej tlačiarne možno aktualizovať prostredníctvom siete pomocou samotného zariadenia alebo pomocou aktualizačného nástroja pre váš produkt, ktorý si môžete prevziať z karty Firmvér. Vyberte si jeden zo spôsobov aktualizácie firmvéru vášho produktu uvedených nižšie.
Kontaktujte nás
Začnime identifikovaním vášho produktu
Zabezpečenie opravy
Naším cieľom je poskytnúť vám najlepšie a najefektívnejšie služby, keď potrebujete opravu a servisnú podporu. Preto sme nedávno spustili program modernizácie a zavedenia nových a vo svojej triede najlepších systémov do našich profesionálnych/výrobných servisných stredísk Canon.
V súčasnosti prechádzame na tento nový systém a vybavenie žiadostí môže v tomto čase trvať o niečo dlhšie. Ak vaša žiadosť nie je naliehavá, odporúčame vám zvážiť odloženie odoslania výrobku počas tohto prechodného obdobia.
Snažíme sa zabezpečiť, aby sa servisné požiadavky na opravy vybavovali čo najskôr. Zároveň vám chceme poďakovať za vašu dôveru a trpezlivosť počas tohto prechodného obdobia.
Viac informácií získate aj na tejto stránke. Úprimne ďakujeme za vaše pochopenie a spoluprácu počas tohto prechodného obdobia a sme snažíme sa zabezpečiť, aby bol tento proces čo najplynulejší.
V prípade, že potrebujete okamžitú podporu alebo máte obavy o svoj individuálny prípad, neváhajte kontaktovať náš tím podpory, ktorý je vám vždy k dispozícii.
Dohodnite si servis
Získajte ďalšie informácie o službách, ktoré ponúkame, potom nižšie vyberte svoj produkt a začnite svoju žiadosť o servis.
Poznámka:Služby sú k dispozícii len pre vybrané fotoaparáty, objektívy a video produkty.
Údržba
Udržujte svoje zariadenie plne funkčné vďaka výberu balíčkov na starostlivosť o produkt vrátane čistenia, kontroly a nastavení.
Inovácie
Vylepšite výkon vybraných fotoaparátov Canon EOS a videokamier Cinema EOS a XA/XF, môžete tak vyrozprávať ešte pôsobivejšie príbehy.
Obchod spoločnosti Canon
Začnime identifikovaním vášho produktu
Vaša otázka
Pomocou formulára uvedeného nižšie zadajte povahu vašej otázky
Vaša oprava
Obchod spoločnosti Canon
Vyberte si z nižšie uvedených možností, ktoré vám pomôžu definovať povahu vášho dopytu v obchode Canon